logo-2014.png
mobile_nav_closed.png

My Wallet – nem, hurtig og sikker betaling med mobil

  Lopi_horizontal_preview

Hvad er My Wallet?

My Wallet er en app, der gør, at du kan betale med din mobil. Du registrerer bare dine betalingskort i app´en. Og så er det slut med at have tegnebog og betalingskort med i byen.

 

Vi har indtil videre planlagt 4 faser for My Wallet

I skemaet nedenfor kan du således se, hvornår du kan lægge dine forskellige betalingskort i My Wallet på mobilen:

 

 Fase Kort Mobil Kar fra...
 1 MasterCard Android 23. februar 2017
 2 Dankort Android og iPhone 28. marts 2017
 3 Visa/Dankort Android og iPhone 2. halvår 2017
 4 MasterCard iPhone 2. halvår 2017

 

Sådan kommer du i gang med My Wallet

Download app’en til Android her.

Download app'en til iPhone her.

Opret dig via NemID og tilmeld et betalingskort. Så er du klar til at betale kontaktløst med mobilen.

 

My Wallet – endnu smartere

Du behøver ikke længere at aktivere mobilen, før du betaler. Du kan nøjes med at føre mobilen hen over den sorte boks ved terminalen. Køber du for mindre end 200 kr., sker betalingen med det samme. Køber du for mere end 200 kr., kan beløbet godkendes med tommelfingeren frem for at bruge koden med 4 cifre. Det er både hurtigt, sikkert og nemt.
 

Kort og godt – betaling med mobilen minder om betaling med kontaktløse betalingskort.

 

I første omgang er det i forretninger under Dansk Supermarked (Føtex, Bilka, Netto og Salling), at man kan betale med sin iPhone fra ”låst skærm”, men gradvist vil flere kæder og butikker komme på.

 

Godkendelsen med fingeraftryk kan du bruge alle de steder, hvor du kan betale med Dankort på mobilen.

 

Har du allerede My Wallet skal du opdatere den i App Store for at få de nye funktioner. Det er også i App Store, at du kan hente My Wallet for første gang.

 

(Brugere af My Wallet til Android-telefoner har siden april haft mulighed for at betale med låst skærm. Godkendelse med fingeraftryk vil komme på et senere tidspunkt.)

  
Hvis jeg mister min telefon?

Mister du din telefon, mister du også dine mobile kort. Du skal derfor hurtigst muligt få spærret dine mobile kort, sådan som du ville spærre dine fysiske kort - kontakt +45 44 89 29 29 (Dankort og Visa/Dankort) eller +45 44 89 27 50 (MasterCard).

 

Spørgsmål og svar

Hvad kræver det at få My Wallet?

Hvordan kommer jeg i gang?
Hvor kan du bruge My Wallet?

Hvorfor lancerer Kreditbanken My Wallet?

Hvad med sikkerheden?

Hvordan foregår betalingen med mobilen?

Kan jeg bruge løsningen til at handle på nettet?

Kan My Wallet bruges på alle mobiltelefoner?
Hvad med Windows-telefoner?

Bliver løsningen kompatibel med Apple Pay eller Samsung Pay?
Kan jeg også bruge løsningen i udlandet?

Hvorfor skal jeg tage mobilen frem i butikken i stedet for mit kort?
 

 

 

Kreditbanken A/S, H. P. Hanssens Gade 17, 6200 Aabenraa. CVR-nr. 16339016.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.